torsdag den 20. maj 2010

Antiklimaks!

Havde planlagt indkøb med Ældstemusen. Først returnere et utal af tomme flasker, dernæst på tilbudsrov i BILKA, dernæst rundt i Storcenteret primært efter en dåbsgave til mini-niecen (og lidt "vi-kan-nærmest-kun-dø-uden"-ting) og tilsidst en tur i Plantorama efter lidt grønt og en pose "undulatsand". Hvis tiden var til det, skulle vi have kigget indenom STOF 2000 efter lidt nyt stof.

Og så ... Efter mega-flaskereturneringen opdagede jeg, at jeg ikke havde fået min pung i tasken. Den pung, der ALTID er i tasken, så jeg ALTID ved, hvor den er og IKKE skal tænke over, at huske den. Den havde en eller anden (= mig) taget op ved køkkenbordet for at tjekke kontantbeholdningen, og samme en eller anden glemte at lægge den tilbage. Så farvel til tilbudsrov, rundtur efter dåbsgave og andre nødvendigheder og heeej til en lille pose fuglesand fra Plantorama. Og helt og aldeldes farvel til nyt stof! Lidt antiklimaks-ramt stod jeg der. Foran flaskeautomaten i BILKA. Ingen penge, kun en snottet flaskebon, langt væk hjemmefra og en Ældstemus, der undrende spurgte om "vi så bare skulle hjem igen?" Jep - men vi tager snart afsted igen. Og SÅ tager vi penge med. Ikke kun tomme flasker ...

Dinosaurus i loftet i Plantorama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!