mandag den 31. maj 2010

I morges ...

... da jeg vågnede, glædede jeg mig til skulle i seng igen i aften. Ikke den nemmeste måde at komme ud af sengen på ;-) Nemmere blev det ikke, da Mindstemusen kom ind og puttede, nulrede mit hår, sagde sine små gryntende nyde-lyde og bare lå helt, helt tæt. Det var SÅ hyggeligt! Op kom jeg dog - og dagen har været alle-tiders. Grin, gode historier og ikke mindst overskud til en god gåtur i eftermiddags med en af eleverne.

Nu stener jeg her foran den bærbare. Manden har både lavet aftensmad og puttet pigerne. De har fået lov at sove på madrasser på gulvet, så de småsnakker lidt mere, end de plejer. De hygger sig vist :-) Jeg skal lige have ordnet lidt vasketøj, og så tror jeg ikke, det varer så pokkers længe, før jeg smutter under dynen. Det bliver godt!

Lige et billede af nederdelen, jeg fik syet den anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!