lørdag den 22. maj 2010

Det var da ...

... et fantastisk vejr vejrguderne diskede op med i dag!

Men skal jeg være HELT ærlig (og det skal jeg jo) så er det faktisk for varmt til mig. Det passer! Jeg har det bedst, når temperaturen holder sig mellem 15 og 20 grader. Skal den partout op omkring de tropeagtige grader, den var i dag, må den altså give mig ca. 14 dage til at vænne mig til det. Ikke det der hoppen rundt fra efterårsvejr den ene dag til hed sommerdag den næste. Jeg kan ikke følge med. Det har resulteret i adskellige kolde drikke, ingen appetit, et iskoldt bad, ophold i blæst og pt. sidder jeg foran det åbne vindue, hvor vinden står lige ind. Hvis man kan kalde den næsten ikke-eksisterende mini-brise for vind?

Jeg ved det godt! Jeg var også træt af sneen, da det var vinter. Jeg har endda savnet sol og sommer. Og jeg elsker, når jeg kan mærke forskel på årstiderne, og det hele ikke er en pærevælling af lidt regn og jævne temperaturer. Jeg er vist svær at gøre tilfreds ...?

Når jeg har vænnet mig til varmen, bliver jeg nok medgørlig igen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!