søndag den 30. maj 2010

I did it!!!!!!!


Jeg klarede familiebesøg. Jeg klarede snakken. Jeg klarede familietamtam i dag. Jeg brændte ikke sammen undervejs - helt. Jeg måtte dog en tur udenfor i dag for liiige at trække vejret helt ned i maven og tælle til lidt mere end 10. Dér var det tid til en pause. Men jeg har snakket, grinet, nydt maden og har kunnet håndtere en træt pige, der helst ville sidde på skødet.

Nu er vi hjemme igen efter en alletiders dag med et fantastisk dåbsbarn som hovedperson. Nu er jeg gået ind for mig selv for at få ro. Det trænger jeg til. Selvom jeg klarede dagene langt bedre end jeg havde troet muligt efter gårsdagens nedtur, så skal jeg ikke drive rov på mig selv. Nu tager jeg den med ro. Tager tid til at lave ingenting og lade indtrykkene sætte sig.

1 kommentar:

  1. Og det er lige præcis det, der gør, at du kan få endnu en god oplevelse med i bagagen. Nyd freden :)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!