fredag den 21. maj 2010

Dagens close-up

Den flotte lyserøde tulipan synger vist på sidste vers. Jeg har kigget mange gange på den ud af vinduerne på arbejdet. Den hygger sig med en masse andre tulipaner. Røde, gule, hvide, lilla. Fine kombinationer på kryds og tværs. Det er en inspirerende udsigt. Jeg nyder den. Suger farver til mig. Hjemme har vi ikke have. Vi arbejder på sagen. Håber på snarlig flytning. Så kan jeg kigge ud af mine egne vinduer og glædes over mine egne blomster, deres farver og havens omskiftelighed.

Imens nyder jeg "min" have på arbejdet :-)

1 kommentar:

  1. Det var da en skøn udsigt, du har fra dit arbejdsvindue. Det er altså også dejlig med egen have. Håber snart I får en, så du kan hygge om din helt egen tulipan :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!