fredag den 14. maj 2010

Lille ændring


Jeg var træt. Havde hovedpine. Ville lægge mig ½ time. Endte med at sove 2. Er heldigvis frisk igen :-) Lige inden jeg faldt i søvn, kredsede tankerne om en lille navneændring. Så nu hedder bloggen "Polkas Prik." Det eneste sted, det ændres, er her på siden.

Pigerne og jeg fik bygget en hel Legoby i formiddags. Tre huse og et prinsesseslot. Nogle huse er holdt i én farve, andre bruger hele Lego-farveskalaen. Mindstemusen ville have krokodiller og elefanter i baghaven. Det var Ældstemusen ikke enig i. Hun bestemte. Så ingen eksotiske dyr i Legobyen i dennne omgang. Opførelsen gav pigerne appetit, og det endte med en tidlig frokost.

Nu vil jeg sætte mig ind til symaskinen lidt. Det er længe siden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!