onsdag den 26. maj 2010

STOP

Hvorfor kan man ikke have noget i fred? Lave ting, der glæder en selv og andre. Gøre det, man elsker og vise det frem. Vise ens liv i ord og billeder. Gøre det tilgængeligt. Nyde andres ord, ideer, billeder og gode ideer. Skrive kommentarer, når man ikke kan lade være. Når man gerne vil give et opløftende ord med på vejen. Råbe hurra når noget lykkes.

Alt dette - og SÅ meget mere - bliver ødelagt af en eller flere forvirrede mennesker, der ikke kender forskel på dit og mit. Som ikke ønsker, at man skal have den frihed at dele ud uden frygt for at blive misbrugt. På det groveste. Ja, man skal tænke sig om, inden man lægger noget ud i al offentlighed - men skal man tænke det værst tænkelige scenarie hver gang, man gør noget, så sker der aldrig noget!!!

Jeg finder så meget inspiration på de forskellige blogs herinde. Jeg nyder virkelig at læse om, hvad der sker i de små hjem rundt omkring, følge de kreative syslerier, se optakter til fester, fødselsdage, smukke billeder, sjove historier, rørende ord, hverdagens trummerum og andet godt.

Jeg håber virkelig, at den person, der er årsag til dagens chok i Blogland, får hvad vedkommende har fortjent. Vedkommende har ødelagt så meget. Ikke mindst for dem, det er gået ud over. Jeg håber, I hver og en finder lysten til at blogge igen. Selvom jeg forstår, hvis I ikke har!

Jeg har ikke fået historien med fra starten, men der er vist ingen tvivl om, at noget er ændret herinde fra og med i dag.

Desværre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!