torsdag den 27. maj 2010

Dagens gæst


Jeg havde netop begyndt klipningen af en ny nederdel til Ældstemusen. Vinduet stod på klem. Virkelig ikke mere end på klem. Pludselig sad en fugl i reolen. Den kiggede sig omkring og fløj ind på pigernes værelse. Fandt døren og satte sig dér. Der sad den flere minutter og kiggede - mest på mig ... eller måske jeg bare følte det sådan? Jeg lukkede alle andre døre, åbnede vinduer og satsede på at den selv kunne finde ud. Efter den havde poseret lidt for fotografen, fløj den ud af vinduet. Lige så hurtigt, som den var kommet ind.


Tak for besøget ;-)



(- Nederdelen blev færdig, og jeg synes, den er blevet rigtig fin. Ældstemusen ville sove med den indenfor rækkevidde, så billeder må vente ... )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!