mandag den 2. august 2010

Hverdag - I like :-)

Tiiiiidligt op. Kl. 6.20 ringede vækkeuret. Havde været så forudseende at give mig selv tid til at snooze. Bare en enkelt gang ;-) Op i bad, morgenmad, afsted, aflevere 1 stk barn i børnehave - det tager jo ingen tid! - på arbejde. Ingen gensyn med kolleger. Jeg er den eneste på arbejde. De andre starter først i næste uge. Jeg synes, det er helt ok. Jeg drikker kaffe og hører musik, tjekker mails og andet, rydder lidt op og sætter på plads. I morgen kommer der endda et barn, jeg kan passe ;-)

I går skrev jeg, at jeg vil få mere ud af hverdagen. Udnytte tiden bedre. Det er gået helt godt! Jeg er blevet helt opdateret - bliver man nogensinde det? - på de blogs, jeg følger, har klippet stof til en nederdel, spillet UNO med pigerne, set børnetime, ordnet vasketøj (både hængt op, lagt sammen OG lagt på plads!), ryddet legetøj op med pigerne inden aftensmaden (hvilket nærmest ALDRIG skete før ferien ... tsk tsk tsk ...) OG spist NYBAGTE kanelsnegle med resten af familien i eftermiddags. Ældstemusen og Manden havde hygget sig i køkkenet, mens vi andre 2 var afsted. Det skal de ikke høre noget for!



OG klokken har kun lige passeret 20. Jeg hørte rygter om te ligefør, mon det bliver til noget? For så ville det da ikke være skidt at sætte sig i lænestolen og nyde. NYDE at en tidlig eftermiddag er blevet udnyttet. Jeg har ikke hovedet fuldt af tanker om, hvad jeg KUNNE have lavet. Jeg er faktisk tilfreds med mig selv i dag.

Det er da ikke helt tosset ;-)

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god start...:-))

    SvarSlet
  2. Sådan ! Sikke en overskuds Mandag :-)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla - måske den bedste nogensinde :-)

    Hej Miri - ja, jeg kan nok!! Jeg kunne næsten ikke holde op igen ;-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!