mandag den 30. august 2010

Forhæng og tømmerlus

Jeg overvandt mig selv i går og fik lavet forhæng til pigernes reol. Det tog ikke ret lang tid, da jeg for længe siden syede gardiner til stuen, og så ombestemte vi os, og de kom aldrig op. Gardinerne skulle således bare have nye mål, sys i den nye kant og hænges op. Bare og bare ... når det sværeste er at komme i gang, virker alting uovervindeligt! Men færdige blev de, de små søm blev lokaliseret, det samme blev hammeren. Op kom forhængene, passede på en prik og det virker lige efter hensigten. Selv pigerne jublede over ikke at kunne se hinanden ;-) Noget siger mig, at de har ventet med længsel på ruminddelingen ...


Jeg jublede også. Iblandet lidt ukvemsord over min nye tommelfingernegl. Det gjorde pokkers ondt, da hammeren tog fejl af den og sømmet!

2 kommentarer:

  1. Ja, av! Nu ligner tømmerlusen en kongekrone med 3 spidser opad ... Nice, siger jeg bare ;-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!