torsdag den 5. august 2010

Hækleprojektet

Den hæklede kurv, der er mit kreaprojekt for tiden, blev lidt større i aftes. Det er ikke så hårdt at hækle i som i starten, så jeg kunne blive ved og ved og ved ... indtil jeg var nødt til at være praktisk og gå i seng i ordentlig tid. Det er jo ikke ferie længere ;-)


Sammen med Manden så jeg "I Love You, Man", en romantisk komedie, der flere gange fik os begge til at grine :-) Dejlig aften - og så var det bare onsdag. Hverdagsnydelseskonceptet fungerer stadig!

3 kommentarer:

  1. Mystisk, skrev i går at jeg synes ideen med hjemmelavet modellervoks var god, fordi den ikke er giftig og at jeg eynes din kurv er skøn med sine polka grisefarver :-)
    Men den besked er åbenbart blevet spist af blogmonsteret :-)

    SvarSlet
  2. Nej, øv, Miri! Men tak fordi du gider skrive det igen :-)

    Og ja - farverne passer lige til mig ;-)Modellervoksen kan endda laves økologisk, hvis man er til det! Det er NICE!

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg er fotograf og faldt over din hæklede kurv.
    Er det eventuelt en opskrift jeg kunne lokke ud af dig?? Jeg skal bruge en del forskellige opskrifter af forskellig art.
    Jeg skal bruge dem til at ligge små nyfødte i bl.a.

    Mvh. Trine info@rosholm-photo.dk

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!