søndag den 29. august 2010

Overraskelse og overspringshandlinger

I dag tog vi pigerne med på overraskelsestur. Denne gang til Tivoli Karolinelund. De var ikke så prøvelystne, som vi havde forestillet os, men de fik da prøvet karamellen (som Mindstes kalder karussellen). Et par ture rundt i haven, et par gange på toilet (fordi det åbenbart er megafedt at tisse på offentlige toiletter (!?)) og en masse kiggeri på alle de spændende ting derinde. En hyggelig, afslappet tur, der endte med to sovende piger på bagsædet. Vi har 10 minutters kørsel hjem derfra, men det var vist en trættende oplevelse.

Jeg sidder her med en kop kaffe og forsøger at tage mig sammen til at sy forhænget til reolen på deres værelse. Jeg har siddet her 1 times tid nu og kan snart ikke finde på flere ting at lave. Sybordet trækker bare ikke lige, nærmere tværtimod. Det er fyldt af alle de forkerte ting; rent tøj, der skal på plads, en stak tegninger, der skal i mappen (og som er A3 og dermed ikke passer i den A4-mappe, jeg har til pigernes tegninger... crap!) og nedenunder ligger mine broderiting, der ikke kom på plads, før vasketøjet partout ville lægge sig ovenpå. Jeg ved ikke, hvem der dog kan finde på at lægge det der ....... fløjt, fløjt, fløjt ;-)

Nå, jeg kan ikke blive ved. Rejs mig så op og kom i gang!!! NU, blev der sagt!

2 kommentarer:

  1. Fnis- jeg troede ellers jeg var mester i overspringshandlinger :-)

    At være i tivoli kan godt være meget stort og en anelse skræmmende...Jeg var meget gammel før jeg turde prøve andet end karamellen :-)

    SvarSlet
  2. Haha, nej du er ikke den eneste. Jeg lider i stor stil af overspring ;-)

    Mindste ville gerne prøve noget vildt, og det blev så den prinsesseagtige karussel ALENE. Hun var super stolt bagefter!

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!