fredag den 27. august 2010

Svedige kanelsnegle

Eftermiddagskaffen i dag bød på en overraskelse: Nybagte, svedige kanelsnegle. Bagt efter mandens favoritopskrift fra Morten Heibergs bog "Fristelser". Der indeholder fyldet nemlig også marcipan. Uhm og mums! En god kop kaffe til sådan en svedig sag og så er weekenden skudt igang med manér!


I aften er Manden sammen med vennerne, så pigerne og jeg laver pige-hyggefredag. De er lige så hygge-tossede som deres mor ;-) I morgen skal vi lave "den store omrokering" på deres fælles værelse. Ældstemusen har givet udtryk for, at hun gerne vil have sit eget hjørne - og det er da egentlig et ret ydmygt ønske! Jeg vil gøre, hvad jeg kan for at opfylde det. Det ser desværre ud til at de skal dele værelse et stykke tid endnu. Hvis det bliver, som jeg ser det i mit hoved, bliver det ikke helt tosset!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker kanelsnegle og må bestemt ha fat i dén opskrift! For jeg elsker også marcipan :-)
    God arbejdslyst ! Det er nu sjovt og hyggeligt at flytte om og skabe nyt.

    SvarSlet
  2. Håber du får brugt opskriften, det er verdens bedste KS :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!