tirsdag den 3. august 2010

Første hverdagstirsdag

Tirsdag. Arbejde. Mig og ét barn. Til lægen for kontrolblodprøve. Købe hæklenål i str. 5. Har nyt projekt igang. Billeder kommer en anden dag. Har sat kødsovs til lasagne til at simre og blive god. Manden laver bechamelsovsen. Min vil ikke helt som jeg vil ... Senere skal den spises med en salat af revne gulerødder, rosiner og godt med citronsaft. Det bliver godt!

Inden da vil jeg lægge vasketøjet sammen og få alle bamserne til at indtage deres stampladser på værelset. Lige nu er der bamsefest i sofaen; Mindstemusen arrangerer og fløjter lystigt imens. Hun har lært sig selv at fløjte her i ferien - jeg er lidt stolt. Hun er jo kun lige blevet 3. Jo, jo, jeg må gerne blære mig lidt. Jeg er jo moaren ;-)

Igen i dag har vi spist kanelsnegle. Resten fra i går. Det er stadig nyde-hverdage :-) Men måske vi skal skære lidt ned på kalorienydelse ...?

3 kommentarer:

  1. Mandag blev til tirsdag - og du holder stadig ved planen...Har også lige fjernet bjergene af LEGO,- og svunget støvsugeren inden maden skal over. Glæder mig til at høre mere om dit hækleprojekt.

    Hav en dejlig aften - Camilla

    SvarSlet
  2. Sjovt- jeg har netop skrevet hos Camilla, at jeg synes hun er dygtig :-) Og det vil jeg også skrive til dig :-)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla - indtil videre er det forbavsende nemt at holde planen! Oprydningen er så nem, når man tager lidt hver dag, og pigerne bliver bedre og bedre til at rydde op = mindre oprydning til mig ;-)Det lyder, som om jeg har knækket oprydningskoden, men det er jo ret indlysende det hele - forskellen er vist "bare" indstillingen ...

    Hej Miri - Takker :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!