torsdag den 17. februar 2011

Med sukker i

Snevejr igen! Jeg troede, vi var færdige med sne for denne gang - men nej! Det har sneet hele dagen og føget, så der er dannet nogle kæmpe driver. Jeg har ikke gidet tage billeder af det. Jeg har fået min lyst til snebilleder styret ...

Der kommer gæster om lidt. Manden styrer maden. Jeg er klar på at være selskabelig. Det har været en lang dag på arbejdet. På den anden side var den kort, fordi vi fik tidligt fri pga vejret. Mærkeligt, som tiden kan føles forskellig. Jeg er træt i hovedet og har ondt dér. Ingenting har hjulpet. Måske gæster gør? Jeg håber!

Tjekkiske sukkerknalder - er de ikke fine?

2 kommentarer:

  1. De der sukker knalder ! Altså jeg bruger ikke sukker i kaffen, men ville ha købt dem der :-)
    Håber gæster uden ansvar for madlavning- kan give dig energi :-)

    SvarSlet
  2. Miri - jeg fik ny energi af besøget. Og et kram af min søde lille niece :-)
    Jeg bruger heller ikke sukker i kaffen, men de lokker nu lidt ;-) Nu er de hældt på glas i stedet for den grimme og ucharmerende papæske, de var i.

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!