søndag den 20. februar 2011

Fås det bedre??

En tidlig morgen med Ældste. Dynen med ind på sofaen. En halv times tid tusser Mindste ind. Hun vil også være med. Morgenhygge med de to er det bedste, jeg ved! Ultimativ hygge!


Senere kom der kaffe, boller og ost på bordet. Manden valgte at sove længe. Jeg gi'r lov og lister tilbage til pigerne, der sidder i solskinnet og spiser hver en bolle. Solskin i deres lyse hår. Jeg bliver helt betaget af, hvor dejlige de er. Mine piger. Hold nu op, hvor jeg elsker dem. Uden dem ... jeg vil slet ikke tænke videre!!


Dagen skal bruges på vasketøj. Hygge med familien. Ældste lægger op til dukketeater i eftermiddag. Lige nu spiller de Oline på "fars computer", mens jeg drikker en kop formiddagskaffe og tuller rundt i cyberspace på "mors computer." Vaskemaskinen er i øvrigt min, mens far bestemmer i køkkenet - jævnfør tegning/klistermærkebogen i går. Der var ingen slinger i valsen omkring hvem, der hørte til hvor ;-)

God søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!