tirsdag den 22. februar 2011

Tirsdagstanker

Udenfor daler sneen ligeså stille ned. Solen skinner. Jeg bliver blændet og anstrenger mig for at se på skærmen. Kaffen i koppen ved siden af er blevet kold. Jeg er tænksom. Havde en dårlig nat. Tankerne tog sig en himmelflugt. Jeg fandt først ro efter kl. 02. Havde mulighed for at sove længe og putte i sengen op ad formiddagen. Det blev udnyttet.

Fra sneturen i lørdags

Nu er der stille i huset. Mindste er i børnehave. Ældste har en legeaftale. Manden sidder ved computeren. Helt stille. Jeg sidder her. Hovedet på skrå for at ramme en skyggestråle fra vinduesrammen. Måske jeg skulle flytte mig? Jeg sidder bare lige så godt ... Jeg forsøger at tage mig sammen til at ordne reolen. Der er meget at ordne. Jeg må tage det sektion for sektion.

Måske jeg skulle tage en kop kaffe mere. Så kommer jeg nok igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!