fredag den 11. februar 2011

Kjole og hverdag

Jeg er nået lidt længere med kjolen. Den er ikke færdig endnu, men det hjælper på det. Jeg mangler skråbånd i halsåbning og oplægning forneden. Jeg har applikeret tre stjerner på forsiden af kjolen. De er lavet af rester af blød denim fra nogle bukser, jeg syede til Mindste engang. Hun blev i øvrigt så glad i går, da jeg fortalte, at kjolen er til hende :-) 


I dag var mere normal end de forrige fire dage på arbejdet. Jeg var tilbage i min vanlige gruppe med de børn, der langt om længe havde bekæmpet diverse vira og bakterier. Det var tiltrængt! Også for børnene, så det ud til ;-) Nu er det weekend og en god en af slagsen! I dag står den på familiehygge med Disney med pigerne og senere pizza, tv og hygge med Manden. Så er weekenden skudt igang med manér :-)

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!