søndag den 13. februar 2011

Weekendhygge

En meget hyggelig lørdag er blevet afløst af en ligeså hyggelig søndag. Lørdagen tilbragte jeg med en god veninde. Der var snak, kaffe, snak, kage, snak, grin og lidt mere snak. Virkelig, virkelig hyggeligt og dejligt. Tiltrængt var det også. Lige præcis dén lørdag kom, da der var brug for den.


I dag er jeg kommet videre med kjolen. Jeg er dog ikke heeeeeeelt færdig; mangler eleastikken i halsåbningen, men jeg blev kapret til et puslespil på 500 brikker. Det kunne jeg ikke sige nej til! Kun afbrudt af en god, men afsindig kold gåtur blev det meste af dagen tilbragt med en umulig klasse og deres desperate lærer. Det var puslespillet, heldigvis ;-)

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig afslappet weekend. Jeg selv har arbejdet både lørdag og søndag, så nu er det hyggeligt at læse om hvad I andre har lavet:-) KH Christina.

    SvarSlet
  2. Hej Christina - jeg håber, du har fridage på andre tidspunkter, når du er blevet snydt for weekend? Tak for din hilsen :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!