søndag den 6. februar 2011

Dårlig mus, ingen spil :-(

Søndag eftermiddag. Pigerne leger på deres nyopryddede værelse. Hold nu op, hvor sådan et par piger kan rode!!! Jeg er lige overrasket hver gang ... Nu står den på restaurant og skønhedsklinik derinde ;-)

Jeg forsøger at undertrykke min store ærgelse over, at jeg ikke kan spille mit nye yndlingsspil. Et spil, Manden lagde ind på min bærbare, fordi han troede, det lige var noget for mig. Og det var det så. Jeg har været afhængig lige siden. Jeg har gennemført spillet på medium og er snart færdig på hard. Musen hakker desværre i det - og præcis kun i dét spil - så jeg kan ikke være nøjagtig, når jeg skal skyde farvede bolde afsted, så der bliver 3 ens, og de kan eksplodere. Nogle gange kan man stoppe boldene, give dem samme farve, få dem til at køre baglæns, skyde sig selv i stykker og min favorit: Et hurtigere og mere præcist skud end normalen. Fedt spil! Lyder jeg lidt nørdet?

Jeg nægter nu alligevel at sætte et billede ind af computerspillet, så I får i stedet morgenens strik, te og den nylånte bog, Losarinas mor anbefalede den anden dag.

Når jeg nu ikke kan gennemføre spillet, må jeg hellere kaste mig over at potte nogle planter om. Der er nogen, der trænger. Bl.a. en lille kaktus, der kan overleve den mest umenneskelige behandling, selvom jeg plejer at være god ved mine planter. Den bliver jævnligt overset ved vanding og vælter, når jeg rører den. NU er det dens tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!