mandag den 7. februar 2011

Så rykker jeg

Så så man mig. Tidligt fri. Indkøb. Kun det på listen - næsten. Hjem til den bærbare. Surfen rundt på blogs, aviser, FB, tjekke mail. Ikke spille spillet, for jeg gennemførte det i går :-) :-) Jeg drømmer om kreative projekter. Lidt sjovere end Mandens halstørklæde ... Jeg bliver så inspireret af at kigge ind på de forskellige blogge. Det vrimler med nye ideer, nye stoffer, nye garner. Nyt alt muligt!

Jeg har fået en vane. Dum, dum vane! I stedet for at være kreativ, sætter jeg mig ved computeren. Hver eftermiddag. Selvom jeg forsøger - jo, jeg gør! - tager det sjældent mindre end 1 time. Pinligt, men sådan er det. Tænk alt det, jeg kunne have lavet i den time ... NU går jeg ind og finder stof til en kjole til Mindste. Hun trænger til en ny - skal vi ikke bare sige det ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår hvad du mener- blogland tager tid.
    Jeg har besluttet mig for at bruge den tid det nu engang tager, for jeg holder jo så meget af det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Miri - du har jo ret! Hvorfor føler jeg, at det ikke er ok, når jeg kan lide det? Måske fordi der ikke er et "produkt"? Men det er der jo, det kan bare ikke måles ... og nu sidder jeg her igen ;-) Men jeg HAR altså klippet stof til en kjole ;-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!