lørdag den 12. juni 2010

Regn, rusk og ro



En blæsende lørdag. Sol og regn. Det minder mest om en efterårsdag. Men det vidste vi vel godt? Efter morgenmad med nybagte boller, fik vi tøj på og kom afsted. Ud i Mølleparken. Skovtur uden madpakker. Det venter vi med til en solskinsdag. I dag blev vi blæst igennem og nød udsigten over Aalborg, Limfjorden og Nr. Sundby. Løb ned ad bakkerne i strid modvind. Vi legede gemme i buskene, grinede og hyggede. Vinden glemte vi hurtigt. Pigerne fik lov at sidde på fars skuldre. Så gik den vilde "nu-kommer-uhyret"-leg. Rundt og rundt. Pigehvin og uhyrebrøl i skøn blanding.


Snart vil jeg igang med det seneste syprojekt; jeg fik klippet stof til et par sommerbukser til Mindstemusen den anden dag. Der skal applikeres et eller andet på. Jeg ved ikke helt, hvad det skal være, så jeg kigger lidt rundt omkring herinde og bliver bombarderet med gode ideer. Så er det bare at vælge ...!!!


Jeg har det ok i dag, men jeg kan mærke, at jeg skal tage den med ro. Der skal ikke ske for meget. Det passer fint med, at jeg finder symaskinen frem, tager de uldne strømper på og laver en kop te til selskab. Det lyder næsten som en vinterdag, men jeg elsker åbne vinduer, og så må man tage sine forholdsregler i fht. påklædningen ;-)


God lørdag derude!

1 kommentar:

Det er hyggeligt med en kommentar!