torsdag den 3. juni 2010

Håber!

Ikke rigtig noget at skrive om i dag. Er træt. En lang dag på arbejde. Følte lidt at jeg gik rundt om mig selv hele dagen. Men lidt fik jeg da lavet ;-) Bare ikke den fedeste dag, lederen kommer på gentagne, uventede besøg ...

Genbohuset er blevet solgt. De nye ejere er ved at lave om. De har fået nyt køkken. Nu bliver der skovlet containerfulde af gammel cement og jord ud derindefra. Gad vide, hvad der sker derovre? Hvordan det bliver? Jeg har aldrig været derinde, men jeg så billeder derfra, da huset var til salg. Må indrømme, at jeg faldt lidt for det. Lille byhus, fin størrelse, gode rum, fuldstændig lukket have og en fredelig vej. Men pengene var ikke lige til det, så vi (jeg) må blive ved med bare at kigge fra den anden side af gaden.

Nu har vi fået kontakt til en mand med gode kontakter indenfor udlejning. Mon ikke vi kan være heldige snart at få noget andet at bo i? Jeg vil SÅ GERNE have mere plads og ikke mindst en have. Størrelsen er (næsten) ligegyldig. Jeg håber!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!