søndag den 6. juni 2010

Fødselsdag og Rice-kup

Der er gået nogle dage siden sidst. De er gået med madlavning, gaveudpakning til Yngste der fylder år, superlækker fødselsdagslagkage-spisning, solnydning, grin og hygge og ivrig "blomsterkransning" med tusindfryd. Altsammen med familien som gæster, og denne gang var det kun godt.

Det har været nogle skønne dage. I dag flader vi ud. Ikke fordi vi har sovet længe ... havde ellers håbet, men pigerne var oppe og mere end friske kl. 6. Søndag er det mig, der har børnetjansen, så vi hyggede med müsli, sofa og morgenfjernsyn. Inden middag tog jeg en tur i Storcenteret med Ældstemusen. Jeg synes stadig, det er underligt at få en idé og så bare følge den. Det har jeg ikke kunnet i så lang tid, at jeg nærmest har glemt, hvordan det er. Det er dejligt :-)

Fredag var jeg et smut i Mandrup-Poulsen Tapeter
i Sankelmarksgade. Jeg skulle finde en gave til min lillesøster, der netop har rundet de 25. MP-T har et stort udvalg i Rice-ting og sager. Hvor heldig er man lige, når man dumper liiige ind i den ene dag med 25% på alt i butikken?? Jeg fandt gave til min søster, min mor og lidt til mig selv også ;-) En pink vandkande, jeg BARE IKKE kunne lade stå, en rød kurv skal være til diverse afklipsaffald fra sybordet og en spand til stofrester. Nu skal jeg så lige rydde sybordet for tøj (nok mest mit ...) inden jeg kan komme til at sy og få både afklip og rester til kurv og spand. Det bliver nok først engang efter tirsdag.

I morgen vil jeg fejre min yngste datters 3 års fødselsdag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!