fredag den 8. januar 2010

Weekend!

Endelig weekend! Længe ventet. Hård uge, synes jeg. Sne i stride strømme. Snerydning. Finde bilen frem bag snedriverne. Støvler, tørklæde, hue og vanter. Våde støvler indenfor. Kolde fingre og tæer. Snottede piger. Træt mig og træt mand. Tankevækkende samtale i går. Har tænkt meget siden. Været ked, sur og eftertænksom. Gider ikke mere i dag. Vil gerne hjem. Helst lave ingenting. Det kan kun blive ved drømmen. Desværre. Jeg er slet ikke oplagt til noget. Jo, at putte under et varmt tæppe. Ikke tage stilling til noget som helst. Slet ingenting. Det ville være skønt!

Jeg har fri om 1 time. Burde ikke blogge, mens jeg er på arbejde. Min elev hører "Snehvide", så jeg savnes vist ikke lige nu. Han er også træt og weekendklar. Ligesom mig.

God weekend til alle!
Polka

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!