tirsdag den 26. januar 2010

Sygdom, syning og saftevand

Hjemmedag med Ældstemusen. Hun var stadig sløj i morges. Nu er hun ved at være sig selv igen - hun har lige smurt chokolademadder og pillet appelsiner til sig selv og lillesøster :-) Jeg har syet spøgelseærteposen færdig. Den jeg viste billeder af den anden dag, kunne dog ikke holde. Syningen gik op bare jeg kiggede på den, så det duede ikke til en lille lækker baby. Fandt nyt stof i gemmerne. Passer perfekt til nyfødtes interesse for kontraster. Jeg droppede arme og ben, selvom jeg er sikker på, at baby ville bruge lang tid på at gumle på dem. Det må blive på den næste. Jeg nåede lige at få den færdig, inden det var tid til at hente den mindste. Timing ;-)

Samtidig med syningen har jeg bistået Ældstemusen i et "Karlsson på taget"- spil til computeren. Det var noget med at feje og finde balloner. Ikke helt nemt, kan jeg afsløre ;-) Vi har hygget, drukket saftevand, snakket og pjattet. Det var lige sådan en dag, vi begge trængte til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!