fredag den 22. januar 2010

Lidt opdatering

Det er stadig ikke så nemt at være mig. Gør hvad jeg kan. Både på arbejde og hjemme. Har brug for ro i mit hoved. Svært at finde tid og plads til det. Er blevet god til at sige fra. Kan godt blive bedre! I morgen tror jeg, jeg går en tur. Håber, jeg kan komme afsted alene. Jeg har ikke tålmodighed til at gå sammen med begge eller én af pigerne. Satser på, at det ikke længere er spejlglat på stien langs fjorden. Det er min foretrukne tur. Luft, vand og masser af plads!

Ellers er det den vanlige trummerum herhjemme. Arbejde, hente og bringe pigerne, indkøb, vasketøj og andet praktisk krydret med lege med pigerne. Er godt nok lidt stand-by-agtig i hovedet imens, men det er bedre end ingenting. Vi var til møde for forældre til kommende elever. Ældstemusen skal starte til august. Det er stort!!! Underligt at sidde som forælder til en næsten-skolebarn. Tage stilling til om det er en god skole. Det virker sådan. Jeg er meget positivt stemt!

Weekenden bliver mest afslapning. Måske begynder jeg på noget rangle/krammedyr/et-eller-andet til min nevø/niece, der kommer til verden inden ret længe. Men så er jeg jo nødt til at surfe lidt rundt herinde og blive inspireret. Det er næsten det bedste. Det er en god måde at få fyldt hovedet med andet end det, der fylder lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!