søndag den 24. januar 2010

Sne og syning


Tidligt oppe med Ældstemusen. Puttede sammen under dynen foran tv hele 3 timer før den mindste vågnede!!! Endnu 1½ time gik, før vi sad alle omkring morgenbordet med kaffe og nybagte boller. Jeg bagte flere boller - denne gang med gulerødder i. Ældstemusen og jeg tog på tur. Ud for at finde grene til projekt i børnehaven. Ærgeligt at bo i villalejlighed uden ret meget villahave - faktisk overhovedet ingenting! Så os ud i sneen og finde grene. En rigtig pigetur, hvor vi også lige fik vendt, HVOR babyerne egentlig kommer ud ;-) Vi tog en runde omkring Mølle-parken og fik den fantastiske udsigt over Aalborg, fjorden og Nr. Sundby med.

Hjemme igen var der nybagte boller. Så var det mandens tur til underholdning. Han tog pigerne med ud en tur, mens jeg fik sat maden i ovnen og begyndt på tingen til nevøen/niecen. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal kalde det. Måske en rangle - men jeg er ikke sikker på, at klokken kommer indeni. Og så er det jo ikke en rangle... Det er heller ikke en bamse, for det ligner mere et spøgelse ;-)

Alt i alt en god dag, hvor det lykkedes rimeligt at holde de trælse tanker på afstand. Dejligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!