mandag den 18. januar 2010

Tanker ...

Jeg har svært ved at overskue tingene nu igen. Det irriterer mig. Jeg har ikke overskud til at gøre ret meget. Føler jeg skraber mig igennem dagene. Er ikke rigtig tilstede hvor jeg er. Synes ikke det er retfærdigt overfor nogen. Slet ikke pigerne. Hvad skal jeg snart gøre? Jeg tager medicin, synes det hjælper. Dog slet ikke nok. Har taget det nu i 1½ år. I sommers kom der for alvor styr på det. Det gik godt. Jeg havde det godt. Livede op igen. Men siden midt i november synes jeg, det er gået ned ad bakke. Lidt opad engang imellem, men mest nedad. Jeg synes ikke, jeg har styr på mig selv. Jeg er ikke herre over humøret, og hvad det fører med sig.

Det føles lidt træls at skrive om her på bloggen, men det er nu engang en del af mig. Det er jeg ved at vænne mig til. Det har været svært! Håber ikke, jeg skræmmer nogen væk ved at være lidt modløs og opgivende hér?

4 kommentarer:

  1. Søde Polka, det skal der også være plads til. -Og bare det, at skrive det ned, og se det sort på hvidt, kan være en hjælp til at få styr på tankerne og følelserne. Ikke sandt?

    Jeg kan ikke komme med mange gode råd, men sender en masse opmuntring din vej!

    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Søde du, på bloggen skal der bare være plads til det hele. Jeg ved jo ikke, hvad der er med dig, men det lyder bekendt for mig og lidt som om du kunne trænge til nogle gode gåture sammen med en god veninde eller manden din eller børnene og en hel masse lys.
    Hvis ikke medicinen gør det, den skal, synes jeg også du bør gå til din læge,som kan justere den...
    Jeg håber du kan bruge det lidt, men her er i al fald et klem og en masse gode tanker fra mig.
    KH Mette

    SvarSlet
  3. Hej Julia og Mette

    Tusind tak for de søde kommentarer. Det varmer!!

    Jeg fik justeret min medicin i går og håber nu, at der snart viser sig en bedring. Lige nu føler jeg, at jeg skraber mig igennem dagene, men det går. Jeg glæder mig til weekenden, hvor jeg vil gå en god tur. Måske ned til fjorden og blive blæst godt igennem?

    Polka

    SvarSlet
  4. Kære Polka
    Jeg er ked af at høre, at du har det sådan. Denne måned er svær at komme igennem, det er som om, himlen er alt for tæt på, som om den presser én ned under gulvtæppet. Jeg håber, at du får god virkning af den ekstra medicin. Du må have en god weekend, når du kommer så langt.
    Bedste hilsner og tanker fra Anne Mette

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!