søndag den 31. oktober 2010

Overvejelser

En lettere stresset start på dagen i går. Det varede heldigvis ikke ved, selvom jeg synes tempoet var for højt alligevel. Pludselig blev Mindste syg; feber og ondt i det ene øre. Det har vi aldrig prøvet før, og da hun ønskede at komme i seng uden aftensmad, fik hun lov. Ikke engang is ville hun have ... hun har sovet fint hele natten (jævnligt tjekket af sin mor) og har det fint igen her til morgen. Heldigvis! Hendes tidlige putning gav mig mulighed for at lære Ældste at spille 500. Vi spiller med åbne kort og uden point, og hun har helt styr på det. Vi tager det lidt i etaper. En del spil og grin senere blev hun puttet i min seng, og jeg zappede mig igennem aftenen uden andre mål end total afslapning!

Billede fra turen til Mølleparken sidste weekend

Pigerne og jeg er stadig alene hjemme, men jeg satser på, at Manden er hjemme igen inden alt for længe. Jeg aftalte med ham, at når han kommer hjem, så er han sammen med pigerne. Uanset hvor træt han er. Så vil jeg begynde på en taske til mig selv, lidt broderi eller måske en overdel til Mindste. Jeg har en masse forskellige overdele i tankerne og kan ikke bestemme mig for, hvad jeg skal lave først. Samtidig har jeg surfet de fedeste broderi-blogs og set gallerier med fantastiske broderier. Jeg købte en masse broderigarn for noget tid siden og har ikke rørt det endnu. Jeg kan ikke helt bestemme mig for, hvad det skal blive til. Heller ikke med det ;-)

Jeg går i tænkeboks :-)

2 kommentarer:

  1. Heldigvis gik mindstes sygdom hurtigt over - øreproblemer er ikke sjove!
    Glæder mig til at høre, hvad der kommer ud af din tid i tænkeboksen ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Karen - jeg er så småt begyndt på broderierne, men kan desværre ikke helt dokumentere det med billeder for tiden ... ville ellers gerne!

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!