søndag den 24. oktober 2010

Ferieweekend!

I går tog jeg Ældste med ud til en kollega, der med tiden er blevet en veninde. Hun har en pige på samme alder som Ældste, og de to fandt straks hinanden. Der blev leget hoppeland, fjollet, leget model, spist pandekager og leget gemmeleg. Imens kunne vi - stort set - uforstyrret drikke kaffe, spise lidt pandekager og ikke mindst snakke. Det var en dejlig eftermiddag, som Ældste har plaget om gentagelse af lige siden. Hun har vist fået en ny veninde ;-)


Den sidste ferieformiddag blev brugt i selskab med pigerne, Buzz Lightyear og Woodie. Jeg tror, pigerne fik et nyt syn på deres legetøj ... Straks filmen var slut, kom vi i tøjet og tog afsted til Mølleparken. Rusk og regn blev glemt for en kort stund, da vi tossede rundt og rundt. Jeg blev udnævnt til "Monster" og måtte fange de andre. Især pigerne synes det var fedt ;-) Rundt og rundt det gik, indtil vi måtte kapitulere og vende de røde næser og kinder hjemad. Godt gennemblæste og klar til frokost.

Manden har taget begge piger med i køkkenet for at lave overraskelse til mig. Jeg hørte en lille fugl synge om marcipanhorn og kaffe ... Ikke dårligt! Nu håber jeg bare, fuglen har lyttet det rigtige sted ...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!