tirsdag den 26. oktober 2010

Nej, nej, NEEEEJ!


Min mobil er gået i stykker. Sådan rigtigt for alvor :-( Jeg troede ikke, jeg var ret afhængig af den, men det er jeg sørme... Vi har ikke fastnet længere, alle numre ligger på mobilen, og da den har kamera, er det oftest det, jeg bruger. Jeg føler mig fuldstændig hægtet af. Kunne ikke engang ringe til Manden og beklage mig, for der var ingen telefon, hvor jeg var.

Der er flere ting, der driller mig i øjeblikket. Nogle lidt store, andre lidt mindre. Jeg kan mærke, at jeg er på nippet til at råbe "..." og skride fra det hele. Jeg har imidlertid ikke ladet den følelse gro sig stor og uoverkommelig. Jeg bander lidt for mig selv og forsøger samtidig at holde fanen højt. Frustrationerne får lov at blive luftet, men i et omfang der er passende. Også her er der sket noget! Tidligere var det en selvfølgelighed, når noget gik i stykker eller planer måtte ændres, for det handlede om mig. Nu er jeg ikke længere omdrejningspunkt og kan godt se, at det IKKE er min skyld det hele.
Hmm ... ikke det mest positive indlæg herinde længe .. til gengæld er der et fint billede i dag ;-)

Lidt af kjolen jeg syede den anden dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!