fredag den 15. oktober 2010

Tiden, der blev væk ...


Taget onsdag morgen, hvor vi kunne høre, men ikke se, Egholmfærgen

Der har været travlt denne uge. Både fordi jeg har haft mange aftaler, og fordi jeg orker mere. Meget mere, faktisk. Når jeg har haft tid hjemme, er der blevet ryddet op, syet, leget med pigerne, sorteret tøj og vasket et utal af maskinfulde tøj. Før i tiden ville jeg, når jeg kom hjem, enten fortrække til soveværelset eller forsøge at lave ingenting, helst fra sofaen. Jeg er selv helt forundret over alle de ting, der bliver lavet.

Desværre betyder det også, at min tid foran computeren bliver mindre, fordi jeg ikke har brug for at være alene. Det har fungeret som min egen lille boble, hvor det eneste, jeg havde fokus på, var det på skærmen. Derfor er det også nogle dage siden, at jeg har skrevet herinde. Det er jo både godt og skidt ;-) Fremover skal jeg bare vænne mig til, at det er ok at sidde ved computeren OG have overskud.

- men pludselig kom den sejlende ud af tågen

Jeg tror, jeg vil nyde en skive nybagt franskbrød med familien og NYDE, at det er weekend nu.

God weekend!

2 kommentarer:

  1. Det er jo så dejligt at dit overskud er vendt tilbage1
    Fantastisk billede !

    SvarSlet
  2. Miri - ja, det er fantastisk :-) Jeg skal lige vænne mig til IKKE at tænke og tænke, før jeg laver noget, nu kan jeg jo bare gøre det ;-)
    Mht. billedet, så faldt vi vist begge i staver dér ved vandet. Det var helt eventyragtigt, og som om tiden gik i stå et lille øjeblik.

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!