fredag den 8. oktober 2010

Skønt!!!

Klokken 13 kørte jeg fra arbejde og hentede Ældste. Hun havde legeaftale med en veninde fra børnehaven, så vi kørte derover og hentede hende. Samtidig kom venindens far for at hente hendes lillesøster og min Mindste. Så kan pigerne lege i fred og ro med hver deres veninde.

Nu har de 2 store piger spist pandekager, og jeg kan høre, at de har kastet sig over LEGO. Ikke se, kun høre. Døren skal være lukket, for de vil altså ikke have voksne på besøg på værelset. Imens drikker jeg kaffe og spiser ... en portion yoghurt. Min nye "dille" er ikke at spise stivelse (brød, katofler, ris, pasta, havregryn ...) og på en uge er der røget 1 kg. Det er da meget godt, synes jeg! Jeg har jo taget ca. 15 kg på i forbindelse med medicinen, og noget af det (hvis ikke det hele!) måtte meget gerne forsvinde igen! Nu har jeg overskud til at fokusere på det, og det skal udnyttes!

God fredag derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!