onsdag den 27. oktober 2010

Ingen søde sager - ingen steder at bo

En god start på dagens arbejde har helt sikkert gjort dagen mere udholdelig. Det var hårdt tiltrængt, og vi var heldigvis alle enige om lige præcis dén aktivitet! Humøret hænger noget lavere end det har gjort længe. Jeg føler mig ganske enkelt uoplagt, energiforladt og har bare lyst til at gå hjem i seng. Væk fra det hele. Især væk fra noget, der kræver noget af mig.

Når en lang arbejdsdag er færdig skal jeg hente Mindste i børnehaven. Jeg har en aftale om at snakke med hendes pædagog samtidig. Der er nogle ting, der undrer mig i hendes opførsel (altså ikke pædagogens ;-)) Måske hun har nogle ideer til hvorfor. Det håber jeg. Jeg orker bare ikke helt at tage snakken i dag, men der var dér, der var tid. Jeg tager mig sammen, og så går det nok også.

Puh ... jeg vil gerne skynde mig videre til torsdag!

(Ang. overskriften: Sætningen har jeg haft i hovedet hele dagen, håber den forsvinder ved at skrive den her!)

5 kommentarer:

  1. Og så regner det..
    Håber I får en god snak om mindste barnet.
    Måske du skulle bage en kage- bare fordi ..:-)

    SvarSlet
  2. Åhh der er bare dage, der er dumme.. jeg håber virkelig din dag vender og at dine tanker bliver lidt mere varme.. Kærligst fra C

    SvarSlet
  3. Miri - perfekt vejr til en crappy dag ;-) Jeg har tænkt på at bage kage mange gange - udelukkende fordi du skrev det - og kan næsten mærke følelsen af nybagt kage i min hånd på vej til min mund ... men energien har bare ikke været til det. Desværre, for det havde måske (som i helt sikkert!) hjulpet. Jeg kaster mig over den noget slunkne slikbeholdning i stedet.
    Og det var en god og beroligende snak om Mindste :-)

    Christina - tak! Den er vendt en smule, men der er stadig lang vej igen. Et par eksemplariske piger hele eftermiddagen har hjulpet godt på vej :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med din overskrift - den siger faktisk alt! Der findes bare nogle dage, hvor man skulle kunne stoppe verden og stå af - bare for en stund :o) Håber at tingene lysner lidt de kommende dage....ellers må der stærkere ting på bordet - f.eks en KÆMPE plade chokolade, en shop-amok tur, hvor der KUN købes pjank til "mor" ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  5. Karen - tak for din kommentar! Jeg hoppede ombord i lidt for meget chokolade OG DET HJALP :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!