mandag den 4. oktober 2010

Jeg sidder lige så godt ...

Jeg sidder og drømmer lidt. Om varmere tæer, men det kræver at jeg flytter mig. Om at flade ud foran tv. Måske med hækletøjet. Det kræver også, at jeg flytter mig. Lidt mindre skarpt lys, men så skal jeg også flytte mig. Jeg sidder fuldstændig stille. Det eneste, der bevæger sig, er fingrene, der danser rundt på tasterne. Ud fra de dansetrin kan jeg komme verden rundt. Men vil jeg have varme tæer og tv, må jeg flytte mig! Det er da ... ja, jeg ved ikke helt hvad. Ironisk? Absurd? Latterligt!? Tankevækkende? Men faktum er desværre, at vasketøjet (i den iskolde kælder) er færdigt, og det skal først hænges op. Hmm!

Bummelummelum.

Håret om bag øret.

Trallera.

Fløøøjt, fløøøøøjt.

Kigge ud af vinduet.

Lalalalaaaaaaa.

Hmmmm!?

Nå, men jeg må nok heller sige farvel til de dansende tastaturfingre og goddag til de praktiske tøjklemme-klemmende fingre. Og BAGEFTER er det varme tæer og tv :-)

God mandag aften derude!

2 kommentarer:

Det er hyggeligt med en kommentar!