onsdag den 20. oktober 2010

Fred og ro!

Snot i hovedet. Sandpapir i halsen. Eller det føles i hvert fald sådan. Dejlige gæster som netop er taget afsted igen. Nu slapper vi alle 4 af med hver vores. Pippi på dvd til pigerne, computer til mig og live-gaming (kalder han det vist) til Manden.

Udenfor blæser det. Bladene ryger af træerne. Lidt for hurtigt, synes jeg. Jeg er ikke helt indstillet på efterårskanalen endnu. Der varsles sne. Slap liiiige af engang! Vi skal lige nå at hygge med tæpper, stearinlys og strikkede strømper lidt endnu, før sneen begynder. Pigerne derimod fik julelys i øjnene. Tidlig vinter!!! Vi skynder os at efterårshygge (og håber, meteologerne tager fejl...)


Jeg skal have klippet mønster til Mindste til en kjole. Nu er det hendes tur til lidt nyt tøj. Jeg skal også sy en til en venindes datter. Lidt bestillingsarbejde - det har jeg vist ikke prøvet før ;-)

Nu vil jeg lave mig en kop te og krybe under tæppet sammen med pigerne!

2 kommentarer:

  1. Sikke du får syet !
    Og hyg jer under tæpperne, for det er koldt derude :-)

    SvarSlet
  2. Hej Miri - der følger meget tid med mere overskud ;-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!