mandag den 17. oktober 2011

Mandag - og ingen arbejde :-)

Veloverstået weekend med "overnattere". En shoppetur, et smut til Egholm, masser af leg og grin, god mad, en god og en skuffende film og 3 piger der har NYDT hinanden. Det er trangt med 7 mennesker på små 100 kvm, men det gik fint alligevel. Nu er jeg til gengæld fuldstændig bombet og klar til vandret ophold resten af dagen. Jeg har et par praktiske ting ved computeren, og bagefter er der dømt "ingenting" - jeg glæder mig! Måske en børnevenlig film med Mindste på skødet? Ældste er taget på ferie hos bedsterne.

Aahhhh, ferie!

2 kommentarer:

  1. Ferie er altså godt !
    Og jeg vil ønske dig den bedste af slagsen :-)

    SvarSlet
  2. Hej Miri - ja, eeeelsker ferie! Indtil nu er den ganske god :-)

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!