torsdag den 6. oktober 2011

En mærkelig flyvetur

Så har jeg sovet :-) Lidt justeren i medicinen og mine nætter tilbringes igen i drømmeland. Første nat drømte jeg underlige ting. Fx var jeg ude at flyve, og det var et mas uden lige at finde min flyafgangs etage (!) og bagefter at komme ombord. Da jeg havde fundet min plads, og flyet var begyndt at køre mod startbanen, kaldte kaptajnen mig op midt i flyet for at sige et eller andet til mig. Jeg husker ikke, hvad det var - jeg husker bare, at jeg holdt fast med højre hånd i et sæde, og forude kunne jeg se flyet lette. Samtidig med at jeg ville have kaptajnen til at styre flyet, begyndte mine fødder at lette fra gulvet. Kaptajnen ville ikke høre på mig, fordi flyet havde automatpilot ... Hmm ...  er det sådan mit liv er pt?

En knast

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!