lørdag den 15. oktober 2011

Fredag og ferie

Ukontrollabel gråd. Røde øjne. Frustrerede børn, der ikke ved, hvad der sker med deres mor. Jeg isolerer mig i soveværelset. Senere snakker vi om det og ser Disney bagefter. Alle 3 i dobbeltsengen. Manden er Praktiske Gris og sørger for alt.

I dag venter vi overnattende gæster. Heldigvis familie. Jeg forbliver den passive og har det godt med det. Jeg er beordret til at bede om hjælp. Det gør jeg - det skal jeg!

Jeg har ferie. Er en af de heldige med arbejde på en skole, og så kommer en efterårsferie ligesom af sig selv. Heldigvis ;-) Jeg skal lave ingenting og nyde det.

Hvad med dig?

2 kommentarer:

  1. Fedt at I taler om det! Og at du har sådan en forstående mand. Min er også tit Praktiske Gris, når jeg ikke kan overskue tingene. Det er sgu guld værd <3

    Håber du får nydt ferien :-)

    SvarSlet
  2. Hej June - tusind tak for din kommentar! Jeg synes ikke, jeg kan være andet bekendt end at involvere mine piger i min tilstand. Det er tydeligt, at de bliver påvirket af det! Samtidig er vi meget åbne overfor skole/børnehave, så de ved, hvornår jeg har de svære perioder. Det er virkelig betryggende at vide, at der står kompetente pædagoger klar med en åben favn og klar til at lytte, hvis pigerne skulle have brug for det.
    Jeg håber, jeg får nydt ferien - det er i hvert fald planen ;-)
    KRAM!

    SvarSlet

Det er hyggeligt med en kommentar!