søndag den 23. oktober 2011

Tjaeh tjaeh bombom!

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal skrive ... det går ok ... Her til aften er det lysnet lidt. Vi har igen Ældste hjemme, og det giver naturligt nok mere uro. Jeg har pudset vinduer, ryddet op, ordnet køkken, fået has på en del vasketøj og læst med Ældste (som selv læser - sej 1. klasser!!). Det var en del af de ting, jeg har brugt hele ferien på at skumle over, at jeg ikke kunne overskue. Den primære årsag til, at det er blevet ordnet i dag er, at jeg ikke kunne holde ud at være i stuen med de andre. For meget larm - selvom de bare snakkede eller så tv - for mange på for lidt plads, og jeg skulle hele tiden inddrages. Sådan føltes det  hvert fald ... Hvis jeg skulle bestemme, ville jeg være alene hjemme. På den anden side er det deres fortjeneste, at jeg ikke sumper helt hen.

Bummelum ... det var vist det ... God søndag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!