tirsdag den 11. oktober 2011

Det gør jeg gerne igen :-)

Det var en dejlig weekend! Fuld af familie, hygge og tid. Fredag stod i hjemmebiografens tegn med popcorn, guf og godt med puder og tæpper. Lørdag blev brugt på bytur med cafébesøg og varm kakao/kaffe og mit måske længste ophold i en p-kælder; det tog mig 20 minutter at arbejde mig frem til betalingsautomaten, fordi alle åbenbart skulle afsted samtidig. Da vi endelig var hjemme igen, havde pigerne en aftale om at male, så de (vi) fandt malergrejet frem og fik lavet nogle fine malerier. De hyggede sig - især efter de fik noget af mit gamle maletøj på ;-) Søndag var jeg med en veninde på bagagerumsmarked og fandt nogle gode ting. Bl.a. en fed knagerække, tøj og legetøj til pigerne og en helt ny trøje til mig selv for 50,- :-)

Café og kreative piger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!