mandag den 3. oktober 2011

Godnat, blev der sagt!!!

Mand, hvor er jeg træt!! Jeg har ikke haft en nat uden 4-5 vågne perioder siden sidste indlæg. Jeg er ved at blive bims. Kan mærke, at det virkelig tærer på kræfterne. På overskuddet. Langsomt nærmer de negative tanker sig, selvom jeg kæmper for at holde dem nede og væk fra bevidstheden. I takt med at trætheden vokser, bliver modstanden mod tankerne mindre. De vinder ligeså langsomt mere og mere plads i mig. Pokkers også!

Jeg er stadig stædig, men kampen er hård. Jeg er nået til, at jeg må have hjælp til at komme de dårlige nætter til livs. Min psykiater får et opkald i morgen!


Heldigvis drejer mit liv sig om andet en depressioner og dårlig søvn. I weekenden havde vi besøg af svigermor, som underholdt pigerne med gode historier, puslespil og søndagsmorgenhygge. Jeg ved ikke, hvem der nød det mest - pigerne, farmor eller mig + Manden? Måske det kan kaldes en triple-win-win-situation? Søndag eftermiddag (efter farmor var taget hjem igen) blev brugt på at lave kastaniedyr og -edderkoppespind. Ren familiehygge! Selv Manden blev bidt af det og blev største-producent til pigernes store beundring :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!