mandag den 26. juli 2010

Tak, piger!

Kl. 7 blev jeg blev vækket af pigerne, der gerne ville have morgenmad. De fik lov at spise müslien foran morgen-tv - vi har jo ferie! Jeg måtte gerne låne Ældstemusens seng til at småsove videre i. Jeg kunne høre dem småsnakke og lege, og inden jeg vidste af det, var kl. 9. Dejlige piger - nu med frisk mor ;-)


Nu er den snart 11, og jeg sidder her med en sen kop formiddagskaffe. Vi vækkede Manden, og spiste morgenmad sammen allesammen. Pigerne leger på værelset - et eller andet med at sove, for der skal være mørkt derinde - og Manden og jeg sidder ved hver vores computer. Lidt nørdet, men hyggeligt alligevel!

I eftermiddag går turen til Tivoli Karolinelund, hvor jeg kun har været én gang før. Inden da skal jeg have fundet stof frem, for i morgen skal jeg besøge min moster. Hun har symønstre liggende, som min mormor brugte til at sy tøj til min bror, søster og mig. Vi skal kigge mønstre og sy hele dagen - det kan kun blive godt!

2 kommentarer:

Det er hyggeligt med en kommentar!