søndag den 18. juli 2010

Snak og leg


Gæster hele dagen. God veninde og hendes to børn. Det er ikke så tit vi ses, men alligevel er det aldrig svært at "finde hinanden." Det er så fedt! Vi har snakket og snakket, er blevet opdaterede i hinandens liv og har drukket masser af kaffe, mens børnene har leget. Vi mødtes for 3½ år siden, da vi begge var højgravide. Hun skulle låne en nøgle til vaskerummet. Da hun afleverede den igen, snakkede vi laaaang tid. Hun endte med at komme ind til en kop kaffe - og siden har vi drukket kaffe i tide og utide. Der er bare nogen, man svinger med med det samme! Nu er hun desværre flyttet, så det er sjældent vi ses. Jeg savner hende virkelig, og tiden går ALT for hurtigt, når vi er sammen.

Mht. det sidste indlæg i går, så lykkedes det mig til sidst at få tanken om det uoverkommelige væk. Det holdt hårdt, men det lykkedes! Jeg bruger en teknik, jeg har lært af min psykiater til at omvende de negative tanker til positive. I starten brugte jeg papir og blyant, men nu kan jeg gøre det i hovedet. Det er en kæmpe hjælp for mig, og det har helt sikkert været medvirkende til, at jeg nu har langt færre negative tanker end tidligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!