fredag den 16. juli 2010

Alene hjemme


Jeg er hjemme igen. Alene. Manden og pigerne kommer i morgen. Jeg nyder stilheden. Friheden til at gøre tingene i mit helt eget tempo. Indtil nu har jeg bare nydt turen fra Skagen til Aalborg med åbne vinduer og knald på musikken. Et lille stop hos den store genbrugsbutik i Ålbæk, jeg længe har kigget på, men aldrig har været inde i før nu. Der var ikke lige noget til mig i dag - måske en anden dag, for jeg skal helt sikkert derind igen! Inden jeg kom hjem, fik jeg handlet og hentet et BoligLiv, jeg bestilte på biblioteket. Så var en god alenedag skudt igang; BoligLiv, en blåbær-banan-smoothie og en skål af vores svenske slik :-)


Jeg havde tænkt at sy en nederdel til Mindstemusen af det rødprikkede stof, hun valgte engang. Det bliver ikke til noget, da jeg har ligget forkert i nat og højre skulder nærmest sidder fast i samme stilling. Det giver et jag, hvis jeg gør en forkert bevægelse, så syning bliver der vist ikke noget af ... Men mon ikke jeg finder noget andet sjovt?

Dejligt at være hjemme igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!