fredag den 20. november 2009

Weekend lige om lidt :-)

Der er en stille pause på arbejdet. Fredag eftermiddag. Ikke noget at lave. Ugen er gået, på arbejdet i hvert fald. Nu venter weekenden! I aften er jeg alene med pigerne, det bliver hyggeligt. Måske vi - Ældstemusen og jeg - skal se finalen i Vild med Dans sammen. Hun elsker de flotte kjoler og fine danse. Tror dog, hun keder sig lidt under dommernes og værternes snakken frem og tilbage. Hvorfor ikke bare danse hele tiden? Det forstår jeg heller ikke ;-)

Weekenden bliver stille og rolig. Ingen planer. Ikke andet end hygge! Jeg satser på, at en del af min hygge bliver at få lavet - eller i hvert fald begyndt på - pigernes nye kjoler. Da de så stoffet i går, jublede de begge. Så mon ikke de er med på, at jeg får lidt arbejdsro?

Hvad skal I lave i weekenden?

Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!