torsdag den 26. november 2009

Jeg klarede den :-)

JUHUUUU - vi kørte et smut i Kvickly Extra og de havde sørme bleer, dem vi plejer at købe. Så nu er vi fri for at forsøge os ud i andre blemærker. Pyyyh ;-)

Jeg havde tidligt fri i dag. Havde en aftale med min mand om, at vi skulle have et spil Scrabble, når jeg kom hjem. Så ville han have kaffen klar. På opfordring (for det kunne jeg jo aldrig selv komme i tanke om ;-)) købte jeg et par kager med hjem. Så dér sad vi. En helt almindelig torsdag kl. 13.30, drak kaffe, spiste hindbærsnitter og spillede Scrabble. SÅ hyggeligt! Desværre tabte jeg, fordi jeg ikke helt fulgte med i pointregnskabet og lavede sølle 7 point for lidt til at vinde ... øv også!!! Jeg satser på at vinde stort næste gang. Okay, ikke stort måske, bare vinde ;-)

Jeg fik snakket med min søster i dag. Det sker ikke så tit. Faktisk alt for sjældent. Jeg er for dårlig til at få ringet op, og hun er bange for at ringe på et træls tidpunkt. Midt i ulvetimen, børnebadningen eller putningen. Men når vi endelig får snakket sammen, er det rigtig dejligt, og vi snakker lææææænge. Det er dejligt at blive opdateret i hendes liv og opdatere hende i mit og vores. Vi bliver altid enige om, at NU skal vi ringe til hinanden lidt oftere, og intentionerne er der virkelig, men tiden går bare. Inden jeg får set mig om, er der gået 1 uge eller måske endda 2, uden vi har snakket sammen. Selvom jeg er træt af mig selv og mine manglende opringninger til hende, så ved jeg, at hun altid er der og altid vil være der. Det er bare at ringe. Hun ved også, at jeg altid vil være der for hende - så måske der ikke er brug for så mange ord? Men det ville nu alligevel være rart at snakke oftere med hende. Måske det skulle være mit præ-nytårsfortsæt?

Polka :-)

(Jeg ville gerne lægge flere billeder på mine indlæg, men min mand bruger den pc, der kan lægges billeder over på fra min telefon, så det er svært at komme til. Jeg må flytte ham en gang imellem - nogen tips til det?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!