søndag den 15. november 2009

Søndag!

Jeg fandt en rest stof i Stof & Stil, da jeg var inde efter mønstret til mig selv. Jeg kunne ikke lade 110 cm fint blåblomstret stof til 34,- ligge. Det måtte med hjem! Det er nu blevet til en fin kjole til Mindstemusen med ærmer (den nederste 1/3) i limegrønt fugle-blomster stof. Dejligt at være lidt produktiv i andet end det sædvanlige huslige, der SKAL gøres :-)

Og ikke mindst dejligt at få tankerne lidt væk fra alt det, der har fyldt mit hovede de sidste dage. Har brugt meget energi på at skabe nye tankemønstre, og hold da op, det er hårdt arbejde! Automatiske tanker, der skal laves om. Det er nødvendigt at stoppe op og koncentrere sig. Og det er ikke så nemt, når det som regel er værst på arbejdet, når der er travlt eller hjemme, når bølgerne går lidt højere end normalt. Jeg føler indimellem, at jeg ligger med en vis del i vandskorpen, men jeg kan mærke en fremgang. Så det hjælper at sætte den ene fod foran den anden!

Ældstemusen og min dejlige mand har lige sat en drømmekage i ovnen. Jeg kan høre Mindstemusen synge Mariehønen Evigglad fra sin seng, så hun er nok færdig med at sove middagssøvn :-) Så skal hun prøve kjolen - spændende om hun kan lide den! Og bagefter kaffe og nybagt kage. Så bliver en søndag eftermiddag ikke bedre!

Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!