tirsdag den 10. november 2009

Dejlig dag ... og dog ;-)

En stille og rolig dag på arbejdet. Min elev var syg, så jeg fik opdateret billeder til ugetavlen. Samtidig havde en kollega fødselsdag, så hun havde taget brød og kage med :-) Tredie punkt på dagen var samtale i vuggestuen om Mindstemusen. Sikke en samtale - dejlig pige, godt med på alle områder og alderssvarende. Mor her sugede det hele ind, nød det i fulde drag. Mindstemusen har haft en lidt svær periode, men nu er hun tilbage for fuld kraft, takket være en super indsats fra vuggestuen og herhjemme og godt samarbejde mellem os og dem :-)

Og så til den knap så fede del af i dag ... Jeg troede, jeg kunne sy en tunika til mig selv ved at tegne en anden af, ændre lidt hist og pist, sy og voila! Aber das geht NICHT!!! Passer som fod i handske, så jeg må nok kapitulere og købe et mønster i morgen. Jeg har købt stof, men var heldigvis smart (- eller realistisk?) nok til at lave en prøveudgave i et gammelt lagen, så nu er symaskinen pakket væk, og jeg vil i stedet glæde mig til anden, der pt. hygger sig i ovnen :-)

Polka :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er hyggeligt med en kommentar!